De component Geo verwijst naar onze ondersteuning bij het effectief genereren van inzicht.
Als onderdeel van onze Methodiek Geo Coaching, waar Coaching verwijst naar onze ondersteuning bij het daadwerkelijk toepassen van inzicht.
Het kan zowel gaan over inzicht in het doen en laten van uw eigen organisatie, intern. Maar juist ook om inzicht in uw ‘commerciële omgeving’, en hoe uw organisatie zich daarin ‘beweegt’ en presteert.
In de huidige markt kunt u dikwijls uw energie het beste inzetten voor het realistisch haalbare. Om het realistisch haalbare te kunnen bepalen is ons inziens allereerst inzicht nodig. Inzicht in de actuele situatie/ de werkelijkheid. En in het verlengde daarvan een analyse van de gewenste doelen en hun haalbaarheid. Dit inzicht kan mede gegenereerd worden uit externe en interne data/gegevens en informatie.
Weet u dat we bij de Geo Groep indien gewenst kunnen ondersteunen met een selectie uit meer dan 1000 items per locatie?
Daarbij beschikken wij over de toepassingskennis en hulpmiddelen om deze data/gegevens effectief beschikbaar te krijgen en om te zetten in voor u relevante – direct toepasbare – informatie. Dit tot op gewenst en relevant detailniveau. Een detailniveau dat aansprekend en bewustmakend kan werken.
In combinatie met uw data/gegevens en informatie kunnen extra onvermoede inzichten gegenereerd worden.
Wij maken een duidelijk onderscheid tussen data/gegevens en informatie, een onderscheid dat zeer relevant is bij het effectief genereren van inzicht.
Ga naar het menu Van Data tot Verandering voor een toelichting bij wat wij onder data/gegevens, informatie, kennis en verandering verstaan. Het achterliggende proces van onze methodiek Geo Coaching.
Wij onderscheiden hier de volgende terugkomende invalshoeken die spelen binnen onze 'Geo-gerelateerde' dienstverlening:
Klantanalyse
Doelgroep
Ontwikkelingen
Markt – Kosten - Omzet